søndag 18. september 2011

Bloggetid!

Da var det på tide å blogge igjen. Vi har gjort litt av vert siden sist. Helgen 9-11. sept. var vi hos min mor, Anne i Sveio. Hun skulle gå NKK stevne i Stavanger, så vi nyttet sjangsen og ble med for sosialiseringen sin del. Agira var veldig flink og veldig tålmodig. Å møte andre hunder var veldig stas! :-) Vi satt utenfor ringen og fulgte med. Bilder kan du se her.

Nå er vi nettopp kommet hjem fra fjelltur. I helgen har vi vert på Vågslid! Lange turer i fjellet, grillet pølser og kost oss hele helgen. Hele 8 mennesker og 4 hunder har det vert, og det gikk kjempe bra! Margit Anne, som er kjersten til onkelen min hadde med seg hunden sin T'kilah som er en blanding av Schæfer og Flat Coated, et hærligt vesen! Og mamma hadde med seg søster Chipsy og "tante" Jenka! :-)

Ellers så trener vi fortsatt. Har nå begynt med små steg ved fot. Og så har vi begynt med stå moment. Det går så fort! Hun er jo bare 11 uker gammel..! I dag faktisk. Så jeg er nødt å ta meg selv i skinnet og si til meg selv, "gå ikke for fort frem nå!!" ;-) Det er jo så gøy!! Dette er jo min aller første hund som jeg selv trener opp fra starten av. Jeg kjenner at jeg gleder meg til vi skal i ringen!! Heheh :-)


Hun har nå lert seg å ligge på plassen sin, flinke jenta mi! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar