mandag 5. september 2011

Update!

Nå er det en stund siden vi har skrevet i bloggen! Men vi har det fint!
Agira vokser og trivs. Vi trener jevnt og trutt hele tiden. Vi jobber mye med kontakt, både fremme og ved fot. Hun er så lærevillig!
Hun er også med meg på jobb, men hun må ligge i bilen ganske mye, da jeg jobber i Sandeid fengsel på kjøkkenet. Men, det er noen som har lyst å lufte henne ganske ofte og jeg sier ikke nei takk til det. Så hun får ganske mye sosialisering også ;-)
Hun har så og si lært seg navnet sitt også nå. Når jeg roper kommer hun som en strek. Vi har jobbet ganske mye med innkalling, da hun i begynnelsen ikke hadde lyst å komme.
Hun spiser også godt, alt sammen!
Og hun trenger litt mer aktivisering nå som hun begynner å bli større. Trene lengre og gå litt turer. så kan hun sove i flere timer :-) Det er godt, for da får jeg tid til litt andre ting ;-)

Denne plassen er god å ha! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar