torsdag 19. juli 2012

Stund siden sist..

Myyye har skjedd siden sist, så jeg får oppdatere dere litt :)

Etter den flotte debyen vi hadde, var vi enda mer i støtet. Vi trener og har det gøy!
18. juni reiste jeg og Agira på ferie til Stian og Marita som bor i Bergen. Den 23. juni var det nytt stevne på gang, og denne gang NKK Bergen. Jeg følte vi var velidig klar, og noen dager i forvegen hadde vi vert å trent med Cecilie og broremann Risk.
Men tilbake til stevnet. Det ble avholt inne i Fjellangerhallen, en fin fin hall, men også ganske vanskelig å gå stevne i. Mye lukt og mye trykk, selv om det ikke var så mangen der. Men, vi holdt motet oppe, og igjen stakk vi av med seieren. 181,5 poeng og 1. premie :)
Film kan dere se her.



Agira er blitt 1 år!!
Tiden fyker av gårde, og endelig har Agira passert 1 år. Mye har skjedd dette året, og jeg må takke oppdretteren min, Judith for en fantastisk hund jeg har fått! Jeg kunne ikke fått noen bedre, enn hun.
Jeg og Agira har hatt ett fantastisk år sammen, og vi håper på vertfall ett 10 talls år til! :)


1 år
6 uker gammel





















Vi trener og styrer på med agility også. Der er hun blitt helt rå! Til å bare være 1 år, er hun en reser i agility! Vi gleder oss begge 2 til å starte. Vi satser på at vi kommer til å debutere i jan/feb.




Ellers så koser vi bare oss! I sommer har jeg startet Silje's Feriekoloni! ;)
Det er sommer og mange reiser på ferie, enten utenlands eller til steder der hunder ikke er tillat. Da har jeg sakt at jeg gledelig kan hjelpe. Synnøve og familien reiste til syden, så Dream og Fly har vert her i 2 uker. Foxy fra Sveio har også vert her en uke. I august kommer 2 til, Woody til Nina og Eric skal være her en liten uke, og T'kilah til min onkel skal være her 2 uker, så jeg har hatt nok av ting å gjøre på! ;)

Jeg og Ingeborg på tur,med hele 7 hunder!! ;)

Neste som skjer frammover nå er at fra 19. - 26. august reiser jeg og Ingeborg til Voss for å trene redning en hel uke!! Det ser jeg fram til! Mye hundetrening og mye kos rundt bålet med kjekke hundevenner :)
Jeg satser også på i september debuterer vi i kl 2, som skal avholdes i klubben vår! :-)

Du kan følge med og lese om oss på hjemmesiden vår, www.bergly.net.

-Silje!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar